W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Warszawski Uniwersytet Medyczny


Adres: ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa
tel. kancelarii: (22) 57 20 902
NIP: 525-00-05-828
REGON: 000288917

e-mail: wum@wum.edu.pl
www:  www.wum.edu.pl

 

Facebook
Instagram
Linkedin
Youtube
Twitter

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w ePUAP: /WUM_Warszawa/SkrytkaESP
 

Statystyki oglądalności BIP od dnia 03.12.2021

Statystyki strony WŁADZE
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Rektor 8926
Dziekani i Prodziekani 4926
Władze administracyjne 3272
Prorektorzy 2377
Skład osobowy Rad Dyscyplin Naukowych 1792
Senat 1743
Skład Samorządu Studentów 1519
Rada Uczelni  1381
Skład Samorządu Doktorantów 1045
Sprawozdanie Samorządu Studentów za rok 2020 972
Sprawozdanie finansowe za rok 2021 338
Statystyki strony INFORMACJE PODSTAWOWE
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Uniwersytet w liczbach 11718
Ochrona danych osobowych 9354
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej 8736
Liczba pracowników 8102
Liczba studentów 7337
Podstawy prawne funkcjonowania 6851
Liczba prowadzonych kierunków 6484
Liczba doktorantów 5073
Sprawozdanie finansowe za rok 2020 4941
Liczba słuchaczy studiów podyplomowych 4862
Inspektor ochrony danych 1319
Elektroniczna skrzynka podawcza. Wymogi dla dokumentów elektronicznych. 1278
Sprawozdanie finansowe za rok 2021 774
Archiwum 726
Raport o zapewnieniu dostępności podmiotu publicznego 687
Rejestry 493
Sprawozdanie finansowe za rok 2022 468
Statystyki strony ORGANIZACJA
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Struktura organizacyjna 26698
Wewnętrzne regulacje prawne 18442
Centrum Medyczne WUM Sp. z o.o. 8202
Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka 6893
Statut 6212
Synergia WUM Sp. z o.o. 5015
Spółki handlowe WUM 4472
Szpitale kliniczne 3946
CSMI WUM Sp. z o.o. 3019
Ogłoszenia Polska Cyfrowa 2402
Infrastruktura badawcza 2094
Ogłoszenia o otwartym naborze Konsorcjanta 1943
Regulamin zarzadzania prawami autorskimi 1650
Konkurs ofert na wynajem powierzchni 112,48 m2 przy ul Banacha 1 na prowadzenie bufetu 1274
Konkurs ofert na najem powierzchni w budynku przy ul. Banacha 1 na prowadzenie kawiarenki 971
Strategia Uczelni 900
III konkurs ofert na najem lokalu 626
Plan działalności Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na 2023 rok i sprawozdania z wykonania planu 527
Wyniki finansowe Spółek za rok 2020 509
Konkurs ofert na najem lokalu o przeznaczeniu gastronomicznym w budynku Rektoratu WUM 493
Liczba hospitalizacji - stan na 31.12.22 486
III edycja konkursu ofert na najem 39,35 m² powierzchni użytkowej w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Grójeckiej 69 482
Struktura zatrudnienia w Szpitalach i Spółkach WUM- stan na 31.12.2022 460
Konkurs ofert na najem powierzchni użytkowej w Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnym na prowadzenie restauracji z kawiarnią 458
Kontrola Wojewódzkiej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Warszawie 425
Oświadczenie o stanie kontroli zarzadczej Rektora WUM za rok 2020 419
Kontrola Państwowej Inspekcji Pracy 400
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2021 389
Konkurs ofert na dzierżawę gruntu w Kampusie Banacha pod kontener handlowy 388
Zbiorcze zestawienie danych podmiotów leczniczych WUM za 2022 rok 374
Zasady wynagrodzenia członka Zarządu 368
Baza łóżkowa - stan na 31.12.22 360
Konkurs z negocjacjami na dzierżawę kręgielni, znajdującej się w budynku Centrum Sportowo- Rehabilitacyjnego o łącznej powierzchni 435,33m2 356
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2022 346
Ogłoszenie o naborze placówek Podstawowej Opieki Zdrowotnej z dnia 03.07.2023 343
Kontrola Wojewódzkiej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Warszawie 330
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2019 327
Zasady kształtowania wynagrodzeń członka organu zarządzajacego 320
Ogłoszenie o naborze placówek Podstawowej Opieki Zdrowotnej z dnia 08.12.2021 312
Struktura zatrudnienia na podstawie umów cywilno-prawnych - stan na 31.12.22 312
Zasady kształtowania wynagrodzenia członków Zarządu 312
Zasady kształtowania wynagrodzeń członków Rady Nadzorczej 307
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2015 304
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2016 303
Konkurs ofert na najem lokalu o przeznaczeniu gastronomicznym w budynku Rektoratu WUM przy ul. Żwirki i Wigury 61 w Warszawie 301
Konkurs ofert na najem zabudowanej nieruchomości przy ul. Oczki 3 301
Kontrola Państwowej Inspekcji Pracy 301
Ogłoszenie o naborze placówek Podstawowej Opieki Zdrowotnej z dnia 26.01.2022 300
Ogłoszenie o naborze placówek Podstawowej Opieki Zdrowotnej z dnia 20.06.22 298
Archiwalne ogłoszenia 295
Statystyki strony STUDIA
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Opłaty 2022/2023 24779
Opłaty 2023/2024 7497
Regulamin 7399
Oferta edukacyjna 6896
Programy studiów na kierunku lekarsko-dentystycznym 3358
Szkoła doktorska 3343
Programy studiów na kierunku analityka medyczna 3126
Programy studiów na kierunku farmacja 3055
Programy studiów na kierunku elektroradiologia 2757
Opłaty 2024/2025 2160
Programy studiów na kierunku położnictwo 2110
Programy studiów na kierunku lekarskim 2077
Uczelniane Studium Doktoranckie 1868
Programy studiów na kierunku lekarskim English Division 1819
Świadczenia dla studentów 1465
Uchwała rekrutacyjna na rok akademicki 2024/2025 1328
Uchwała rekrutacyjna na rok akademicki 2023/2024 1134
Oferta Centrum Kształcenia Podyplomowego 1048
Programy studiów na kierunku higiena stomatologiczna 976
Zarządzenia Rektora 943
Opłaty 2020/2021 929
Programy studiów na kierunku fizjoterapia 883
Wykaz organizacji studenckich 738
Programy studiów na kierunku pielęgniarstwo 720
Uchwała rekrutacyjna na rok akademicki 2022/2023 678
Programy studiów na kierunku zdrowie publiczne 675
International Students – How to Lodge a Complaint 656
Opłaty 2021/2022 624
Opłaty 2019/2020 605
Programy kształcenia na kierunku dietetyka 583
Programy studiów na kierunku audiofonologia 544
Programy studiów na kierunku techniki dentystyczne 488
Programy studiów na kierunku ratownictwo medyczne 480
Programy studiów na kierunku logopedia 415
Programy studiów na kierunku lekarsko-dentystycznym prowadzonym w języku angielskim (English Dentistry Division) 405
Uchwała 112/2018 PKA 379
Uchwała nr 364/2021 PKA 365
Uchwała Nr 732/2020 PKA 296
Uchwała Nr 598/2016 PKA 292
Uchwała Nr 731/2020 PKA 287
Uchwała Nr 703/2014 PKA 270
Uchwała nr 591/2022 PKA 235
Uchwała nr 752/2022 PKA 232
Uchwała nr 436/2022 PKA 231
Uchwała nr 122/2022 PKA 226
Uchwała 324/2021 PKA 200
Uchwała nr 479/2022 PKA 200
Uchwała nr 932/2023 PKA 136
Uchwała rekrutacyjna na rok akademicki 2025/2026 123
Statystyki strony DOKTORATY I HABILITACJE
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wykaz postępowań (archiwum) 3975
Wykaz postępowań (archiwum) 2940
Tomasz Grzywa 2914
Aleksandra Gąsecka-van der Pol 2621
11. Awanse naukowe 2176
Aleksander Ślusarczyk 1876
dr n. farm. Magdalena Skarżyńska 1653
lek. Paweł Matryba 1575
Michał Ordak 1565
Mahdi Al-Jeabory 1560
lek. Marta Demkow-Jania 1363
Klaudiusz Nadolny 1319
Ewa Rzońca 1287
Paweł Szaro 1250
Magdalena Łukawska-Tatarczuk 1232
Urszula Religioni 1219
lek. Dominika Śmiałek 1195
Piotr Alster 1149
Magdalena Makarewicz-Wujec 1144
Tomasz Łoziński 1140
Teresa Iwona Żolek 1134
Michał Marchel 1128
lek. Piotr Wysocki 1124
Anna Augustynowicz 1094
Konrad Lewandowski 1068
Daniel Szulczyk 1067
lek. Laura Ziuzia-Januszewska 1033
Łukasz Milanowski 1022
lek. Piotr Sypień 1002
Maciej Krasnodębski 1002
Ewelina Litwińska - Korcz 999
Magdalena Borkowska 996
lek. Katarzyna Jama 987
Anna Jeznach-Steinhagen 984
Sadegh Toutounchi 965
Tomasz Lorenc 958
lek. Maryla Pelewicz-Sowa 920
Edyta Horosz 909
lek. Bartosz Krzowski 893
lek. Olga Truba 891
Marcin Paciorek 884
Łukasz Pałka 878
lek. Małgorzata Deręgowska-Cylke 862
Joanna Rymuza 849
Dorota Lasota 844
lek. Mieszko Lachota 843
lek. Carlo Bieńkowski 842
lek. Jan Łukasik 838
lek. Paweł Wiśniewski 834
Maciej Kaszyński 831
Statystyki strony ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wszystkie postępowania - platforma zamówień publicznych 108605
Statystyki strony OFERTY PRACY
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Oferty pracy 57977
Oferty pracy 27028
Specjalista w Dziale Nieruchomości 5309
Kierownik – Lekarz Kierujący Oddziałem – nauczyciel akademicki w I Katedrze i Klinice Położnictwa i Ginekologii nr ref. AO/1220 - 32/2022 2369
Kierownik – Lekarz Kierujący Oddziałem – nauczyciel akademicki w Katedrze i Klinice Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu 2296
Specjalistka/a 1923
Postdoctoral fellow (employment) in p53 and cancer therapy 1803
Asystent ds. badań w Laboratorium Struktury Białka 1773
Administrator budynku Wydziału Farmaceutycznego WUM 1737
Bibliotekarz 1703
Specjalista w Dziale Współpracy z Zagranicą 1601
Starszy referent ds. aparatury medycznej i laboratoryjnej 1587
Specjalista ds. badań w Laboratorium Struktury Białka 1584
Research Assistant position in the Laboratory of Protein Structure 1563
Asystent ds. badań w Laboratorium Biologii RNA – ERA Chairs Group 1528
Postdoc position (NCN, OPUS 20) 1526
Pracownik administracyjny w Kancelarii 1523
Specjalista 1488
Badacz/Postdok w Laboratorium Biologii RNA – ERA Chairs Group 1479
Kierownik – Lekarz Kierujący Oddziałem – nauczyciel akademicki w Katedrze i Klinice Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej, Endokrynologicznej i Transplantacyjnej 1470
Pracownik administracyjny w Dziekanacie Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego 1441
Research Specialist position in the Laboratory of Protein Structure 1419
Postdoctoral Researcher position in the Laboratory of RNA Biology – ERA Chairs Group 1410
Kierownik - nauczyciel akademicki w Zakładzie Anatomii Człowieka 1386
Research Assistant position in the Laboratory of RNA Biology – ERA Chairs Group 1379
Sekretarka w Bibliotece oraz Muzeum Historii Medycyny 1360
Pracownik administracyjny w Dziekanacie Wydziału Nauk o Zdrowiu 1359
Starszy specjalista ds. rozliczania projektów 1348
Doctoral (PhD) student position in p53 and cancer therapy 1340
Pracownik ds. obsługi sekretariatu 1340
Lektor w Studium Języków Obcych 1333
Specjalista w Dziale Obsługi Rady ds. Nauki i Doktorantów 1326
Młodszy specjalista ds. aparatury medycznej i laboratoryjnej 1291
Pracownik administracyjny w Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii 1278
Postdoctoral position in p53 and cancer therapy (Opus 20) 1273
Kierownik – nauczyciel akademicki w Zakładzie Chemii Organicznej i Fizycznej 1260
Kierownik – nauczyciel akademicki w Zakładzie Biologii i Farmakognozji 1259
Specjalista w Dziale Administracyjno – Gospodarczym Kampusy WUM 1233
Kierownik – Lekarz Kierujący Oddziałem – nauczyciel akademicki w Klinice Chorób Wewnętrznych 1231
Koordynator badań klinicznych w Akademickim Ośrodku Wsparcia Badań Klinicznych 1223
Pacjent symulowany w trakcie zajęć dydaktycznych oraz egzaminów dla studentów WUM 1217
Zastępca Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego 1216
Specjalista w Dziale Finansowym 1215
Specjalista w Biurze ds. Personalnych 1209
Asystent badawczo-dydaktyczny w Klinice Neurologii Dziecięcej 1208
Pracownik inżynieryjno-techniczny 1203
Kierownik – nauczyciel akademicki w Zakładzie Chemii Analitycznej i Biomateriałów 1199
Młodszy bibliotekarz 1197
Postdoc (Adjunct) 1196
Starszy Referent w Sekcji Druków Uczelnianych 1191