W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Warszawski Uniwersytet Medyczny


Adres: ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa
tel. kancelarii: (22) 57 20 902
NIP: 525-00-05-828
REGON: 000288917

e-mail: wum@wum.edu.pl
www:  www.wum.edu.pl

 

Facebook
Instagram
Linkedin
Youtube
Twitter

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w ePUAP: /WUM_Warszawa/SkrytkaESP
 

Statystyki oglądalności BIP od dnia 03.12.2021

Statystyki strony WŁADZE
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Rektor 1645
Władze administracyjne 808
Sprawozdanie Samorządu Studentów za rok 2020 621
Dziekani i Prodziekani 558
Prorektorzy 387
Senat 263
Rada Uczelni  256
Skład osobowy Rad Dyscyplin Naukowych 219
Skład Samorządu Doktorantów 174
Skład Samorządu Studentów 119
Statystyki strony INFORMACJE PODSTAWOWE
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Uniwersytet w liczbach 11341
Ochrona danych osobowych 8128
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej 7161
Liczba pracowników 6456
Liczba studentów 6033
Liczba prowadzonych kierunków 5875
Sprawozdanie finansowe za rok 2020 4588
Liczba doktorantów 4400
Liczba słuchaczy studiów podyplomowych 4291
Podstawy prawne funkcjonowania 1403
Inspektor ochrony danych 207
Elektroniczna skrzynka podawcza. Wymogi dla dokumentów elektronicznych. 181
Rejestry 117
Archiwum 106
Raport o zapewnieniu dostępności podmiotu publicznego 96
Sprawozdanie finansowe za rok 2021 83
Statystyki strony ORGANIZACJA
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Struktura organizacyjna 17858
Wewnętrzne regulacje prawne 15396
Podstawowe dokumenty 11851
Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka 4899
Centrum Medyczne WUM Sp. z o.o. 4234
Synergia WUM Sp. z o.o. 3882
Spółki handlowe WUM 3420
Ogłoszenia Polska Cyfrowa 2165
CSMI WUM Sp. z o.o. 1837
Ogłoszenia o otwartym naborze Konsorcjanta 1336
Infrastruktura badawcza 1257
Statut 1136
II edycja konkursu na najem WUMIK 1024
Konkurs ofert na najem lokalu na prowadzenie działalności gastronomicznej 562
Szpitale kliniczne 560
Konkurs ofert na wynajem WUMIK 502
Konkurs ofert na najem lokalu znajdującego się w budynku „Klub Medyk" z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gastronomicznej 335
Konkurs ofert na najem lokalu znajdującego się w budynku „Klub Medyk” z przeznaczeniem na prowadzenie działalności klubowej 297
Oświadczenie o stanie kontroli zarzadczej Rektora WUM za rok 2020 146
Ogłoszenie o II Publicznym Przetargu na: Sprzedaż dron DJI Phantome III Professional 137
Konkurs ofert na wynajem 3 m2 na sprzedaż artykułów spożywczych i napojów w automatach vendingowych 117
Strategia Uczelni 113
Wyniki finansowe Spółek z 2020 r. 110
Wydłużenie Konkursu ofert na najem WUMIK 84
Struktura zatrudnienia w Szpitalach i Spółkach WUM- stan na 31.12.2021 76
Ogłoszenie o naborze placówek Podstawowej Opieki Zdrowotnej z dnia 08.12.2021 69
Wynik I Publicznego Przetargu na Sprzedaż: urządzeń kopiująco-drukujących 67
I Publiczny Przetarg na Sprzedaż urzadzeń kopiująco-drukujących 65
Konkurs ofert na najem 39,35 m² powierzchni użytkowej w budynku mieszkalno-usługowym 65
Ogłoszenie o naborze placówek Podstawowej Opieki Zdrowotnej z dnia 26.01.2022 65
Ogłoszenie o naborze placówek Podstawowej Opieki Zdrowotnej z dnia 20.06.22 63
Zasady wynagrodzenia członka Zarządu 63
Kontrola Państwowej Inspekcji Pracy 62
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2014 60
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2015 60
Liczba hospitalizacji - stan na 31.12.21 59
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne WUM 59
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2019 58
Struktura zatrudnienia na podstawie umów cywilnoprawnych - stan na 31.12.20 57
Struktura zatrudnienia w Szpitalach i Spólkach WUM - stan na 31.12.20 57
Zasady kształtowania wynagrodzeń członków Rady Nadzorczej 57
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2021 55
Ogłoszenie o II Publicznym Przetargu na Sprzedaż: Urządzeń kopiująco–drukujących 53
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2016 53
Zasady kształtowania wynagrodzeń członka organu zarządzajacego 52
Ogłoszenie o zamknięciu konkursu ofert na najem zewnętrznej ścianki wspinaczkowej, zlokalizowanej na zewnątrz budynku CSR WUM 50
Oświadczenie o stanie kontroli zarzadczej Rektora WUM za rok 2018 50
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2013 49
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora WUM za rok 2012 48
Kontrola Wojewódzkiej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Warszawie 47
Statystyki strony STUDIA
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Szkoła doktorska 2019
Oferta edukacyjna 1514
Opłaty 2022/2023 1175
Uczelniane Studium Doktoranckie 1166
Regulamin 695
Świadczenia dla studentów 236
Programy studiów na kierunku lekarskim 220
Uchwała rekrutacyjna na rok akademicki 2022/2023 193
Programy studiów na kierunku farmacja 182
Oferta Centrum Kształcenia Podyplomowego 177
Opłaty 2020/2021 140
Wykaz organizacji studenckich 136
Programy studiów na kierunku analityka medyczna 130
Opłaty 2021/2022 117
Programy studiów na kierunku lekarsko-dentystycznym 81
Opłaty 2019/2020 77
Uchwała rekrutacyjna na rok akademicki 2023/2024 74
Zarządzenia Rektora 74
Programy studiów na kierunku lekarskim English Division 70
Uchwała 112/2018 PKA 64
Uchwała Nr 598/2016 PKA 60
Uchwała nr 364/2021 PKA 58
Uchwała Nr 703/2014 PKA 52
Programy studiów na kierunku lekarsko-dentystycznym prowadzonym w języku angielskim (English Dentistry Division) 48
Uchwała Nr 731/2020 PKA 48
Uchwała Nr 732/2020 PKA 45
Programy kształcenia na kierunku dietetyka 44
Uchwała nr 324/2021 PKA 41
Programy studiów na kierunku pielęgniarstwo 39
Programy studiów na kierunku zdrowie publiczne 36
Programy studiów na kierunku ratownictwo medyczne 35
Programy studiów na kierunku elektroradiologia 31
Programy studiów na kierunku położnictwo 30
Programy studiów na kierunku fizjoterapia 29
Programy studiów na kierunku audiofonologia 26
Programy studiów na kierunku logopedia 26
Programy studiów na kierunku techniki dentystyczne 25
Uchwała nr 591/2022 PKA 21
Programy studiów na kierunku higiena stomatologiczna 20
Uchwała nr 436/2022 PKA 20
Uchwała nr 122/2022 PKA 19
Uchwała nr 752/2022 PKA 8
Statystyki strony DOKTORATY I HABILITACJE
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wykaz postępowań (archiwum) 2928
11. Awanse naukowe 2176
Wykaz postępowań (archiwum) 1804
Tomasz Grzywa 567
Teresa Iwona Żolek 429
Michał Marchel 420
Magdalena Makarewicz-Wujec 411
Michał Ordak 410
Aleksandra Gąsecka-van der Pol 380
Paweł Szaro 380
Natalia Krata 300
Anna Jeznach-Steinhagen 293
Klaudiusz Nadolny 253
Łukasz Komorowski 197
Łukasz Milanowski 191
Dominika Łacheta 186
Łukasz Pałka 186
Edyta Horosz 180
Dorota Lasota 171
Tomasz Łoziński 163
Mahdi Al-Jeabory 159
Maciej Kaszyński 150
Elżbieta Stolarczyk 143
Piotr Scisło 141
Magdalena Nita 136
Urszula Religioni 135
Justyna Milczarek-Banach 134
Mateusz Puchala 134
Aleksandra Saletra-Bielińska 130
Barbara Baranowska 127
Sadegh Toutounchi 123
lek. Małgorzata Deręgowska-Cylke 114
Aleksander Ślusarczyk 113
Marcin Paciorek 111
Joanna Chmielewska 110
Tomasz Dzierżanowski 105
Anna Tylutka 102
Michał Pyrża 100
Ewa Rzońca 99
Żaneta Słowik-Moczydłowska 95
Łukasz Szelerski 93
Justyna Pyrzanowska 92
Anna Augustynowicz 90
Mariusz Jaworski 89
Daniel Szulczyk 87
Anna Sosnowska 85
Jan Borysowski 84
Katsiaryna Marhelava 83
Konrad Lewandowski 80
Małgorzata Stefaniak 77
Statystyki strony ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wszystkie postępowania - platforma zamówień publicznych 101192
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 118
Statystyki strony OFERTY PRACY
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Oferty pracy 25943
Oferty pracy 15034
Kierownik – Lekarz Kierujący Oddziałem – nauczyciel akademicki w Katedrze i Klinice Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu 1823
Kierownik – Lekarz Kierujący Oddziałem – nauczyciel akademicki w I Katedrze i Klinice Położnictwa i Ginekologii nr ref. AO/1220 - 32/2022 1675
Specjalistka/a 966
Kierownik – Lekarz Kierujący Oddziałem – nauczyciel akademicki w I Katedrze i Klinice Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej 787
Kierownik – Lekarz Kierujący Oddziałem – nauczyciel akademicki w Katedrze i Klinice Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby nr ref. AO/1220 - 31/2022 755
Specjalista Biolog / Biotechnolog (do wytwarzania ATIMP) w Laboratorium Badawczym – Banku Komórek WUM 698
Specjalista 694
Zastępca Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego 690
Kierownik - nauczyciel akademicki w Zakładzie Anatomii Człowieka 680
Kierownik – nauczyciel akademicki w II Zakładzie Radiologii Klinicznej 674
Asystent ds. badań w Laboratorium Struktury Białka 669
Doctoral (PhD) student position in p53 and cancer therapy 642
Specjalista ds. księgowości 628
Specjalista ds. personalnych 608
Starszy Referent 588
Audytor Wewnętrzny 588
Kierownik – nauczyciel akademicki w I Zakładzie Radiologii Klinicznej 588
Specjalista ds. personalnych 588
Specjalista ds. badań w Laboratorium Struktury Białka 582
Starszy specjalista ds. rozliczania projektów 581
Specjalista 574
Research Assistant position in the Laboratory of Protein Structure 573
Młodszy Specjalista ds. aparatury medycznej i laboratoryjnej 572
Referent 570
Biolog/Biotechnolog w Laboratorium Badawczym – Banku Komórek WUM 554
Specjalista 548
Specjalista w Dziekanacie Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego 539
Administrator budynku Wydziału Farmaceutycznego WUM 538
Specjalistka/a ds. egzaminów elektronicznych 538
Asystent badawczo – dydaktyczny w Zakładzie Informatyki Medycznej i Telemedycyny (35) 527
Kierownik – nauczyciel akademicki w Zakładzie Stomatologii Zintegrowanej 527
Młodszy specjalista ds. aparatury medycznej i laboratoryjnej 526
Główny Specjalista ds. badań klinicznych 524
Badacz/Postdok w Laboratorium Biologii RNA – ERA Chairs Group 519
Specjalista w Dziale Współpracy z Zagranicą 515
Asystent badawczo-dydaktyczny w Zakładzie Biologii i Farmakognozji 514
Asystent badawczo – dydaktyczny w Katedrze i Klinice Psychiatrycznej 513
Specjalistka/a ds. płac 500
Referent w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego 498
Asystent ds. badań w Laboratorium Biologii RNA – ERA Chairs Group 494
Referent w Dziale Obsługi Rady ds. Nauki i Doktorantów 493
2 - Badacz/Postdok w Zakładzie Immunologii 491
Specjalista ds. rozliczania projektów 491
Starszy Specjalista ds. pozyskiwania funduszy 491
3 - Badacz/Postdok w Zakładzie Immunologii 490
Asystent badawczo–dydaktyczny w Katedrze i Zakładzie Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej 489
Doktorant- stypendysta w projekcie NCN (projekt OPUS 16) 489
Postdoctoral Researcher position in the Laboratory of RNA Biology – ERA Chairs Group 487